Mmm Fredag!

 
 
 
Det trillar in paket lite varje dag nästan nu när hösten är här.
Mycket som behöver uppdaters i garderoberna och särskilt i Nikkis. Kappahls märke Hampton Republic har bara så mycket fint och jag "kämpar" med att klä Nikki lite "classy"... Går sådär kan jag säga!
Hon var inte överförtjust i denna leverans.... Jag älskar den, vit kabelstickad kofta och en smårandig rosa skjorta, snyggt och tidlöst.
Nikki väntar istället med spänning på HM -paketet som bla innehåller lila balettklänning, say no more!
 
 
 
Jamen trevligt, redan fredag!
 
Jag ska iväg och jobba ett kvällspass men är sedan ledig i fyra dagar, Wiiieee :) Redan i morgon så har jag festligheter att se fram emot. Vänner till oss bjuder på stor mingel-fest med en salig blandning av människor. Ska bli riktigt kul!
Synd bara att vädret är så ostadigt, gäller att klä sitt "rätt"!
 
Min morgon har ägnats åt kylskåps-städning.... Kul fredagsgöra, NOT!
Dessutom lite ofrivillig då A kom ned i köket i morse och märkte att det var en blöt fläck på golvet. Det visade sig att då vi dragit ned kylan rejält under rötmånaden  hade det bildats is längst in i kylen som nu börjat droppa ned i det där sunkiga hålet (ni vet där det sitter en liten pigg som man kan dra upp)
Vattnet droppade på baksidan och ned på golvet. Som tur är har vi sådana "gömda" sockel-lådor som vi kunde dra ut och torka upp där under... Inte så mysigt där heller....
Japp men nu är hela kylen skinande och det är dessutom snyggt under skåpet! Inget ont som inte har nått gott med sig, heter det väl :)
 
//PIllan


Kappahl har en hel del fint tycker jag, och HR-kläderna är riktigt classy! Jag har ingen talan när det kommer till dotterns klädval, tyvärr, buhu :) Härligt med städad kyl, alltid kul när jobbet väl är gjort :)

Kraaaaaam aka

Älskar också HRkläderna... Dom har verkligen fina plagg.. Kram

Usch nej, inget kul fredagsgöra...men skönt när det är gjort!
Och vilka fina kläder, men vet du...de hade inte gått hem här heller....den lila balettklänningen däremot! :)
Bara att ge upp.... :)
Kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se