När morgondimman lättar...

 
 
 
 
Det är som lite magi utanför mitt fönster just nu. Jag dricker dagens första (knappast sista..) kopp kaffe och ser på när dimman sakta skingrar sig ute på vattnet.
Solen börjar leta sig fram och det är redan 19 grader varmt!
 

Denna söta blomma får man allt vara uppe tidigt för att hinna fånga... Blomma för dagen heter den visst men jag förstår inte varför..?! Varje morgon då jag tassar ut på altanen med min kaffekopp så tittar jag på "henne" och hon ler tillbaka i full blom med efter bara ett par timmar kurar hon ihop sig och håller sig så hela dagen! Man tror nästan att blomman gjort sitt men nästa morgon är den lika vacker igen!
 
 
God morgon måndag
 
Idag känner jag mej så otroligt tacksam över de gångna fem veckorna som knappt bjudit på annat än sol och trevligheter! En fantastisk semester har jag verkligen haft
Så när morgondimman lättar är det med lätta fötter jag går till jobbet!
 
Igår spontan-bjöd vi ett gäng vänner på surströmming och ja det finns fler än vi som älskar denna fisk ;) En perfekt avslutning på de gångna veckorna!
Tyvärr gjorde jag illa nacken då jag ryckte igång gräsklipparen tidigare på dagen men som jag skrivit tidigare så har jag Irené, en god vän som dessutom är kiropraktor. Så efter middagen igår åkte jag till henne och hon använde sina magiska ( och hårdhänta) fingrar och fixade mig nästan på ett kick! En liten låsning till som ska justeras strax före jobbet idag, sedan är jag nog fit for fight igen!
 
//PIllan


Så fin utsikt ni har. Blir mycket bad i den sjön antar jag dessa varma dagar. Kram Jannice

Men så vackert ni har det! Vilken start på dagen :)

Vilken magisk utsikt. Japp en fantastisk sommar o fast vi har haft regn hela dagen idag är det ändå varmt o skönt, så jag klagar inte. Ha en bra start på din första jobbvecka. Kramisar Tina





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se