En tävlingsdag med vännerna

 
Laddade inför uppgiften och glada att vindarna vänt och vädret är toppen!
 
 
        
 
Lite lunch på Hussborgs verandra innan våran sena starttid...
Då hinner man med ett par kalla och blir lagom mjuk i knän... ;)
 
 
Tävlingen var i Lions regi och dom fick in runt 35 000:- till Barncancerfonden, tummen upp!
Som ni ser gillar vi att äta så här är det påfyllning efter 9 hål.
 
 
Japp mat OCH dryck var det... en i varje ben va ?! :)
 
 
 
Måndag
Lite smått dagvill men en ny vecka har vi och i morgon finns det en liten 5-åring här i huset, ni må tro att hon längtar!
Så min dag går enbart ut på fix inför kalaset som sker i morgon. Ska strax sätta mej och skriva en lång lista med to do och to shop idag
 
 
Yes bilderna talar väl för en trevlig dag med vänner! Det var precis vad vi hade
Glad att vi fick en sen starttid för under förmiddagen regnade det medans vi fick en helt sagolik runda med sol och värme. Spelet gick väl inte riktigt lika bra som ifjol....
Hade missflyt med många puttar och vi slutade först på en 19:e plats men två andra lag hade samma poäng men gick om på bättre handikapp.
 
Min största "skräck" är inspelet på hål 18 då herrgårdens veranda ligger precis ovanför green så alla sitter och tittar....
Ni förstår man är lagom trött och mör efter en lång runda och ska försöka prestera lite inför publik... :/
Men jag lyckades faktiskt att inte göra bort mej just där, bra till mej, hi hi!
 
På torsdag kör vi hela gänget igen och innan dess ska de flesta utom jag spela i andra lagkonstillationer, vilar mej i form !
 
//PIllan


Vilken härlig dag ni haft!

Vad härligt det ser ut! Och vilken tur med vädret ni hade.

Hoppas ni får en mysig dag tillsammans med den nyblivna 5-åringen!

Kram Hanna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se