Give me a break!

 
 
Alltså idag var en sådan dag då jag hellre hade stannat i sängen.... Läst tidningar, hinkat kaffe och lyssnat på radion...helt ensam Tack!
 
 
 
Knappt två veckor har jag varit ledig och är nära på beredd att börja jobba igen... Skyller allt på vädret just nu! Blir galen då man har barn/ungdomar hemma som också blir sura och retar varandra då de är "göralösa" och jag som mami skäller och gormar på dem
Buhuuu och all mat man ska laga när alla är hemma... frukost, lunch och middag herregud det känns som jag är nån betjänt som står i givakt så snart nån ropar :/
 
Tänk en dag på stranden istället med korgen full med vattenmelon, kaffe-termos och pastasallad! Minstingen som leker med kompisar i vattenbrynet och tonåringen som slocknat i sin solstol.
Mamman (jag) med en stor kopp svart och senaste Hus & Hem i handen
 
Jaja nu har jag "surat" av mej lite så nu kan jag ta hand om tvätten! :)
 
//PIllan
 
(Ni fattar att detta är en skopa självironi och en skopa sanning, va...)


Åh vad du beskrev sommarlängtan på ett bra sätt:)

Ja,det där känner jag igen... Man behöver ett "break". Hoppas värmen kommer snart.
Blir tokig här med. Kan ju inte alls just nu lite pådetta väder.
Men dom brukar säga "aldrig tre bra sommar i rad"... Kanke stämmer de? neeej,nu får den komma.. kram

Det där såg gott ut!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se