Härlig dag

 
 
Nikki myser tillsammans med morfar igår på altanen
 
 
Min fina underbara mormor är här under veckan och igår kom hon och hälsade på oss ♥
Min mami skymtar bredvid
 
 
 
God morgon Söndag
 
Vilken bonusdag det kändes som igår!
Vi var uppe tidigt (ute redan strax efter 08) för vi hade massor med fix att göra utomhus. Allt eftersom klockan tickade så blev det varmare och helt plötsligt var de en knallblå himmel!
Vi var klara med alla "must Do" så det var bara att slänga på bikini och sätta sig till rätta i solstolen ;)
Härligt som bara den
 
 
 
Ett par kalla Cervezas blev det framåt middagstid, gott
 
 
Och efter en varm dag smakar detta helt amazing ;)
Jag vet att en del rynkar på näsan men jag älskar det!! Surströmming
 
 
 
Nu ska jag köra Filippa på jobbet och under dagen ska vi försöka få till en golfrunda...
I alla fall jag och A men vi hoppas vi kan skaka liv i våra vänner som var på festival igår ... :)
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se