Inte för den svenska sommaren

 
 
Nja det här är liksom inget som är användbart här hemma i Sverige i sommar... Ny bikini fyndad på HM:s rea, visst är den härlig med sina färger och mönster! Min favorit i solcreme är Hawaiian Tropic så jag köpte ett litet kit med både olja och creme hos LYKO.se plus en bodylotion med kokosdoft, jag kan inte få nog ;)
Allt detta åker ner i resväskan inom en ganska snar framtid!!
 
 
 
 
Hej på er
Förlåt att jag varit lite frånvarande med den har varit några intensiva dagar! Firande av Nikki såklart och så är Nikkis farmor här på besök nu. Vi spelade även en till golftävling med vännerna igår så ingen tid vid datorn har funnits....
 
 
Tävlingen igår ja....
Vi var inte riktigt i toppform men jag är ganska nöjd med mitt eget spel (för en gångs skull) och vi hade tur med vädret då vi gick ut redan 08.16 så slapp vi regnet nästan helt!
Efteråt åkte vi hem till våra vänner för middag och lite pataj så idag är man en aning tung i mössan, men det får det vara värt :)
A spelar även idag och senare åker jag och Nikki ner till banan för att avsluta golfveckan med middag och vänner, trevligt!
 
Ha en fin fredag //PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se