Kommer sommaren åter...?

 
 
Bara några dagar på nacken har dessa underbara foton på Nikki plockandes sommarblommor
 
 
Vädret var toppen, termometern stannade runt 30 sträcket och himmlen var alldeles blå !
 
 
 
 
Hej på er
 
Ja jag har nästan gett upp hoppet om den här sommaren... Var det förra veckan som var peaken och årets höjdpunkt, blev det inte mer än så...?!
 
Himla tur jag prickade in och hade mina fridagar precis torsdag och fredag då - sommaren 2015 kom och gick.
Himlen nu är så mörk och grå och långbyxorna och skinnjackan sitter på plats igen...
 
 
 
Håller tummen det hårdaste att solen snart kommer i repris!
 
 
Jo jag jobbar på som vanligt men den där härliga energin och inspirationen har blåst sin väg.... Jag masade mej iväg till gymmet och lyckades ta en omgång på löpbandet under förmiddagen i alla fall.
Hade mycket hellre sprungit ute men inte i spöregn och blåst :/
 
Är väldigt glad att vi redan tidigt i våras bokade en resa långt söderut för hela familjen i augusti!
Har den som en liten  morot och Nikki längtar så och pratar om hur mycket hon ska bada :) Jo då ska nog till och med jag ta ett dopp (hoppas jag)
Självklart önskar jag kunna bada här hemma nån gång innan dess... snälla solen jobba hårt nu!
 
//PIllan


Ja det är galet vad grått å kallt det är nu...man kan inte förstå att bara för några dagar sen så gick man i shorts och Bikini-topp....nu har jag tom en scarf runt halsen för att det är så ruggigt!

Snälla sommaren kom tillbaka - allt är förlåtet!!

Hoppas du får en skön dag trots ruskvädret!
KRAM

Härliga bilder ! Det är klart att sommarvärmen snart kommer åter :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se