Nu är det dags...


Lite goda tips för en härlig lemonad!
Persika är min favorit så den ska jag prova att göra :) annars är väl en klassisk jordgubbs "saft" aldrig fel!
 
 
 
 
Trumvirvel..... Kaboom '**´ ´' ** !!!
Där small det till och jag gick på semester :) ÄNTLIGEN känner att jag verklgen är i behov av ledighet nu.
Jo för min gårdag blev inte alls som jag tänk...
 
Redan då vi åt middag kände jag att jag var så trött och magen började göra ont.
Men efter maten så bytte jag ändå om till träningskläderna. Satt och väntade på att Filippa skulle bli klar och under den stunden (typ 10 minuter) svällde min mage upp til en 7 månaders graviditet...! Länge sedan jag hade sådana problem och jag vet att denna gången är det inte alls kostens fel utan helt klart stress...!
 
Fram till nästa tisdag då Nikki ska fylla 5 år har jag fullt upp och mitt huvud snurrar av stresstankar. Det är bankmöten, släktbesök, stora inköp, kalasfix/planering, träning?, skjutsning- chaufför åt Filippa, kompisars barnkalas, golftävling även för mej, hinna träna golf?, städa huset, fixa på gården....
 
Jag är "tyvärr" en person som gärna vill ha allt klappat och klart in i minsta detalj och inte kan lämna nåt åt slumpen. Ja jag är perfektionist och ibland lider jag lite av det....
 
 
Hmmm... nä nu checkar jag ut från jobb och ska försöka lugna ner mej och ta en sak i taget!
Breath in, breath out
 
//PIllan
 
 
 
 


Du har det inte lätt du...

Men va härligt med SEMESTER!! Välkommen till klubben!!

Förstår att du har mycket framför dig men sätt dig ner skriv ner allt, bocka sen av sak efter sak...snart är allt väck och även du får lugn och ro...KRAM vännen!

Vad härligt att du äntligen fått semester!! Den där känslan är oslagbar som man bär på första dagen. Vad tråkigt dock att du känner dig så stressad över den första tiden. Hoppas verkligen du får chans till en massa återhämtning och vila också så att det förhoppningsvis inte känns riktigt lika stressigt.

Kram Hanna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se