Sommargodis

 
 
 
Smoothies är min favorit...varje dag!
Det dricker jag året runt men det känns lite extra lyxigt då man får färska jordgubbar eller hallon från trädgården (så småningom....) att blanda i
 
 
 
Igår hade Nikki kompis här och det beställdes våfflor till lunch.
Grädde och jordgubbar... kan vara det godaste ever!
 
 
 
God morgon lördag
 
Min vana trogen slår jag upp ögonen redan vid 06-tiden trots semester.....
Men som jag sagt tidigare så gör det inget för jag ÄR en morgonmänniska och på kvällen är jag däckad :/ Men i kväll ska jag rycka upp mej för det vankas lite tjejparty.
 
En av mina bästa vänner som bor på annan ort kommer hem och har bjudit oss i vinklubben till hennes papi som lägligt nog inte bor långt bort från mej.
Så nära så jag kan ta en prommenad dit, skönt för i vanliga fall får jag alltid ordna med skjuts då vi ju bor en bit utanför "byn"
 
 
 
Hittade dessa "pop-up"-strutar som är perfekta att fylla med tex juice och Nikki får glass till frukost! Fatta vilken snäll mami ;)
Hittade dem på design by TGR men tyckte mej skymta likadana även på IKEA!
Minns så väl då jag var liten och man skulle expeimentera fram glassar med sådana formar med pinne som man hade.
Provade med allt från coca-cola, vira blåtira (urk minns ni, smurfblå läsk..) till jordgubbssaft
 
 
 
 
Morgonlunken här hemma denna morgon består av kaffe x 3, lite grått väder, vi inväntar det utlovade regnet..., Nikki framför barn-tv, Filippa sover och jag ska ta hand om strykningen.
Klockan 10 har jag dock sagt att det är uppställning för båda tjejerna för då blir det gym-pass.
Bästa komigånget för trötta tonåringar :)
 
Ha en skön lördag //PIllan


Dricker också mycket smoothie, så gott.

Madeleine





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se