Vad gör det att det regnar...

 
 
 
Ja vad gör det att det regnar när det finns kalla bubblor, jordgubbar och vänner att tillgå... ?!
 
 
 
 
Ulrika hade dukat så somrigt och fint med sommarens blommor och tänt en massa ljus så vi i alla fall  kunde känna/drömma om de varma kvällarna som infann sig förra veckan :)
 
 
 
 
 
Delar av mina bästa vinklubbsvänninor!
 
Igår fick vi även en riktig överraskning då fina Marianne oväntat dök upp på gästspel!
Hon var med i gänget fram tills hon flyttade för 15 år sedan och brukar ibland komma och hälsa på oss.
 
Så himla kul och ni kan tänka er allt hon skulle uppdateras om..... ;)
 
 
 
 
Vinvinsten som väntar på sin nya ägare.... som inte blev jag!
Herregud jag vinner ju så sällan så vi gjorde till och med  en liten test igår och fortsatte dragningen när den redan var klar... jo jag kom ändå absolut sist !! :)
 
 
 
 
 
Har man (Ulrika ) en snäll man som trotsar regnet så blir man såklart bjuden på grillat även då regnet står som spön i backen!!
Både i form av fläskkött och helstekt älgrostbiff!
 
Mums så himla gott alltså och till detta ett rött mustigt vin
 
 
 
När klockan redan passerat 22 så kom denna ljuvliga glasstårta med nutella fram....
Behöver jag nämna att jag var mätt och belåten då jag en stund efter Askungen gjort sorti, kröp ner i min säng....!
 
 
 
 
God morgon 
Jo jag är redan uppe med kaffekoppen i högsta hugg även om det hade varit skönt att bara ligga och dra sig idag! Regnet vill liksom inte ge upp utan trummar på som vanligt mot fönsterbläcket.
Men jag tycker det är skönt att få komma upp fast jag inte ska iväg på jobbet förrän om några timmar. Finns alltid nåt man kan pyssla på med och Nikki sitter och myser framför Bolibompa.
 
 
Vi hade en underbar kväll igår och det var precis en sådan afton jag behövde för att få lite ny energi och glädje! Alltså vad vore man utan sina älskade vänner...?!
De ger så mycket och jag känner mej upprymd och glad bara jag tänker på dem
 
Nu kör jag jobb två dagar till och sen gör jag helg, ledig helg liksom känns länge sedan.....
 
//PIllan


Så himla kul med en kväll me tjejerna :) Kram

Vi hade gärna hängt med er! : )





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se