Väl kyld

 
 
 
 
 
Lillördag...på riktigt!
På riktigt för att jag nämligen är ledig torsdag och fredag och enligt väderprognosen har jag verkligen prickat in fridagarna om man önskar värme!! och det gör man/jag :)
Ska verkligen nyttja dessa dagar till att njuta -  njuta av vänner, träning, golf, sol och god mat!
 
Idag vill jag tipsa er om detta goda mousserande vin som ska serveras riktigt väl kyld, ja helst med lite isbitar i glaset!
JP Chenet och deras ICE Edition är verkligen en fullträff och priset... 59:-
Lagom sött och alldeles perfekt "chit chat" bubbel när gästerna anländer eller i solstolen med bästa vänninan ;)
 
Vi ses snart //PIllan
 
 
 


Men så smarigt - den ska jag prova!

Va skönt med lite ledighet - å vilka dagar du prickat in!! Det ska ju bli underbart väder - hoppas att du får det toppen vännen!
KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se