Vilken härlig dag!

 
 
Alltså hur söt är inte denna bikinin!!
Urgullig enligt mej osså sitter den ju på min lilla favorit-tjej ;)
Bikinin hittar ni på Kappahl, Lilla damen har åkt på semester så henne hittar man i Dalarna för tillfället !
 
 
Alla nöjda och glada då vädret verkligen levererade idag
Tack för det, jag som är ledig !!
 
 
 
 
Ännu et riktigt sent inlägg från mej!
Precis hemkommen från golfbanan, så jag är riktigt trött kan jag lova... Vi var tvungna att ge upp efter 14 hål för huvva vad mycket småknott som dök upp :/
Första nio hålen fläktade det så himla skönt men sedan var det klippt, usch gillar verkligen inte små elaka blodsugare!!
 
Dagen har verkligen varit till belåtenhet då vi haft en av mina bästa vänner med dotter på besök. Vi bjöd på lunch och tjejerna har badat flera timmar här ute medans vi mammor vi surra och skvallra i varsin solstol.
 
Men nu har A och Nikki dragit på en minitripp till farmor och farfar och jag är kvar här hemma med Filippa. Vi ska båda jobba i helgen men i morgon har i alla fall jag en ledig dag.
Smått galen eftersom jag har dejt på golfbanan kl 10.00 i morgon... En runda precis då det är som varmast mitt över dagen... !
Pju många resorb blir det ;)
 
//PIllan


Vilken söt bikini!!

Härligt att du kan komma ut å golfa så mycket !! Vad har du i hcp? Själv så hoppas jag få till en runda på söndag...imorgon ska nämligen trädgården få sitt å då får golfen ge vika...tyvärr!

En härlig fredag önskar jag dig!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se