Mellolördag - Grand Finale

 
 
Alltså solen.....!
 
 
Underbart doft på detta Voluspa, Prosecco Bellini...!
Inte långt kvar till påsk, äggen pryder bordet plus lilla påskliljan
 
 
 
 Ljuvliga mars-sol som verkar ha parkerat sig där på den blå himlen! Svart bord och svart bricka är dock en lite mindre bra i kombination med solljus ..... Vart tusan kommer allt damm ifrån, springer ju runt och städar dagligen :/ Ska köpa mej en sådan där struts-dunvippa så jag kan gå runt och dutta med stil framöver!
Dessutom när det är varmt dagtid så ska jag passa på att slänga upp altandörrarna på vid gavel så det blir lite "rundgång" på luften inomhus, skönt!
 
 
Lördag -  jobb, träning, middag i ensamhet och Mellofinal....
Så blir dagen och kvällen för mej
Sjukt avis på alla som får vara ute i den underbara solen men jag tror jag förlägger dagens träning ute i eftermiddag! Kanske en lätt (med betoning på lätt) löprunda och lite armhävningar och magövningar på altanen får det bli....
Sedan ska jag laga en riktigt god fläskfilégryta och öppna en liten flaska rött, som ska njutas i ensamhet... Bänkar mej framför Mellofinalen och blir kanske förvånad över vem vinnaren slutligen blir..?! Har ni nåt tips?
Jag som är/var en riktig Mello-nörd har på senare år helt lagt av mej på den fronten....
 Självklart tittar jag men min entusiasm är långt ifrån vad den varit!
 
Tror Måns vinner ikväll... tyckte hans framförande var jättecoolt ända tills jag hörde att det var ett plagiat...Synd! Låten är ok inget mer inget mindre
"Jojk-pojken" skulle jag oxå kunna tänka mej få representera Sverige och inte mej emot, men låten bara OK varken mer eller mindre
 
Inget bidrag sticker ut för att få en WOW-stämpel av mej
 
Mariette har ett snyggt nummer men låten är sisådär...
Magnus Carlsson får mej att vilja dansa dansa, men inte hela vägen till Wien...
Groupie..... Nej nej nej (det var för övrigt nåt helt annat på "min tid")
Hasse A, jo men jag trallar med, mormor oxå...
Saade, nope, inte min te-kopp
Isa har en radiohit som jag förmodligen kommer sjunga med i men glömma vem som framförde
Jaha sedan är den nån pojkgrupp, en rosahårig söt tjej, Jessica Andersson såklart och en tatuerad snubbe, gäsp.....
Det blir en kul kväll :) !!
 
//PIllan
 
 
 
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se