Snabbt fredags Hej!

 
 
Hej hopp från Sälen
Vill önska er alla en riktigt fin fredag!
Som ni ser så har snövädret fortsatt även under dagen... Tävlingarna blev framflyttade men kunde till slut genomföras. Filippa som inte haft några resultat under vinters storslalomtävlingar (uråkningar och krascher) fick därför starta o-sidad. Det vill säga bland de sista, hon hade startnr 91 av 94.... Urusla förhållanden men hon lyckades "köra upp sig" till plats 45 inför andra åket. Där gjorde hon bra ifrån sig men jag har tyvärr inte hunnit se någon resultatlista i skrivande stund men hoppas hon lyckades klättra ytterligare platser!!
Region2 (som Filippa tillhör) lyckades vinna dagens Damtävling genom en duktig Östersunds-tjej!
 
Nu ska jag slänga mej i duschen för om ett par timmar ska vi infinna oss på Högfjällshotellet för middag :)
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se