Snöstorm ger innehäng...

 
 
Nikki var helnöjd att bli instängd i Kids Zone 1 timma mitt under dagen

Gick ju finfint att åka pulka även där.... ;)
 
Valle (snögubben) ja han är överallt här i Sälen och till och med A dyker upp här på bild...
 
 
Sen gick vi till Valles Värdshus för lunch och mer lek och spring
 
 
 
Hej på er
Vi åkte till backen tidigt på förmiddagen men eftersom det är fartgrenar (störtlopp igår och Super-G idag) så tävlar inte Filippa än.... Hon tränade i backen bredvid.
Men alltså vädret lämnar en hel del att önska just idag :/ Det "kräksnöar" och blåser så vi drog oss in till Experium där det mesta i aktivitetsväg inomhus finns. Nikki fick ruscha av sig rejält, jag shoppade lite och mat i magen fick vi alla tre :)
 
Senare hängde Filippa med hit till våran stuga och sedan skulle jag köra henne tillbaka dit där hon bor... Typ 1.5 mil ...
Hjälp det var som att köra i en stor skål med filmjölk och att försöka hitta en väg... Buhuuu och jag hade åkt den här vägen en gång tidigare och sedan in bland stugområden där allt ser likadant ut och knappt sikt ut genom fönstren....!
Nu har jag kommit välbehållen fram och åter och tappat upp ett stort glas vin för att coola ner mej :) Gör nog inte många fler knop i eftermiddag/kväll, hihi!
 
Nu laddar vi upp för Filippas entré i årets USM i morgon med storslalom!
Inte hennes parad-gren men vi håller såklart tummarna för en bra placering och inga urkörningar!!! Fingers crossed!!
 
Trevlig kväll //PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se