En Toppentisdag!

 
 
 
Hej på er
 
En helt ledig tisdag som varit härlig från start!
 
Hela familjen åt frukost (med utsikt) tillsammans och tog det allmänt lugnt. När A åkte till jobbet fortsatte jag med lite hemmasysslor som tex rensade ur skafferi-lådorna... Så himla skönt att dra ut dem nu med nydiskade glasburkar påfyllda med gott och nyttigt i alla möjliga livsmedel.
 
Vi klädde oss och åkte in till byn där vi parkerade hos mina föräldrar och sedan prommenerade vi fram till centrum.
Åt en god lunch men oj så onyttig.., stekt fläsk med raggmunk!!  Händer typ en gång per år så.... jag är förlåten ;)
 
 
 
 
 
Vidare mot bibblan för lite boklån. Mysigt att sitta där en stund.
Jag läser tidningar och Nikki brukar måla och bygga pussel. Hon hittade fyra intressanta böcker men jag har en som ligger här och väntar på att jag ska påbörja... Varit lite mycket pod-lyssning för mej senaste tiden...
 
En sväng till lekparken och nu hade himlen spruckit upp och jag satt på en parkbänk och riktigt njöt i september solen!
 
 
 
 
 
 
Väl hemma kunde vi inte annat än fortsätta njuta solen så en varsin kopp varm choklad (healthy style, no suger, kokosmjölk och raw kakao...såklart  ;) en klick grädde och dadelbollar....MYS!
'
*******************************************************
 
 
Nu har jag haft en superhärlig timma med mitt aerobics-gäng. Ja det var ett pass då allt stämde kände jag, hoppas deltagarna instämmer - svettiga och glada var dem i alla fall då dom sa hej då!
 
 
 
Kvällen ska nu toppas med.... The Gunilla.... jamen underhållning på hög nivå - Svenska hollywoodfruar
 
//PIllan


Japp Pernilla! Vi instämmer! :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se