Grått är mitt "höst-blått"

 
 
      
                                   
           
Hej på er
 
På sommaren älskar jag ju blått... Blå kuddar, blå plädar, blå blommor ja till och med blå kläder! Frossar i den lite marina stilen om somrarna för att sedan lägga allt på hyllan då löven byter färg....
 
På hösten dras jag nästan alltid till grått
Tittade in i min garderob och jo mycket är i olika grå nyanser uppblandat med  svart och vitt... o yes väldigt uppiggande, eller inte :/
 
 
       
                             
                                                                            
 
 

 Men det är nog lite som med naturen, jag tappar färg när alla löven ramlar av och går in i en ickefärgskala några månader.
 
Fast färger är det väl va?! Vad är det annars...? -Eh jo jag köpte en ny tröja. Vilken färg? Nä den var ofärgad...
Som bekant finns ju grått i åtminstone 50 nyanser ;)
 
 
                           
 
Bilder från PINTEREST
 
****************************************************
 
Hur är ni? Har ni en färgglad garderob även höst/vintertid?
 
 
//PIllan
 


Jag har en vinter- och en sommargarderob. Mörkare färger på vintern, eller typ svart, grått, vitt... och på sommaren gärna mer färgglatt. Fast å andra sidan är min vintermössa rosa...





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se