Just idag är jag stark...

 
 
 
 
                                    
 
 
 
 
Alltså sh*t vilken skön start jag haft... Och det är fredag!
 
Vaknade utan klockan vid 06.15, låg kvar en liten stund, kollade mobilen, sträckte på mej
 
Upp och laddade bryggaren med starkt kaffe, en stor skål med kvarg, hallon, blåbär granola.
Nyhetsmorgon.... så sällan jag hinner sitta  (unna mej ) och se det en stund
 
På med träningskläderna och 45 minuters spinning, så otroligt härligt att få svettas igång kroppen direkt på morgonen!
 
Direkt efteråt hade jag dejt med två pinglor inne i boxen och det blev dagens WOD (workout of the day)
Skivstång med* Power Clean + Front Squat + Push Jerk + Back Squat + Back Rack Jer
 
Repklättring (där gick vår gräns...) körde Pull ups i stället
 
Riktigt nöjda med våran insats var vi i alla fall efteråt!!
 
 
 
 
 
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida
 
 
He he minns ni den gamla dängan med Kenta...?? Passar in på mitt mood idag!
 
****************************************************
 
 
 
Nu har jag en lugn och skön stund här hemma innan jobbet kallar. Jag har kvällstur men slutar vid 19.30 så jag hinner med att fredagsmysa
Detta ska jag göra helt solokvist då A och Nikki åker upp till fjällen
 
Ska nog inhandla diverse godsaker bara till mej själv, nu när jag har chansen ;)
 
Trevlig fredag hörrni  //PIllan


Du ser superfräsch ut och glöm inte att njuta av kvällen ,kram

Hur fräsch och stark mama som helst!! Såg ut som du hade en riktigt mysig fredagskväll! Stort GILLA på Johan Falk filmerna!

Hoppas du får en fin lördag!Kram Hanna

Härlig att starta helgen så...å så snygg du är!! Fit, stark å fräsch!! PINGLA!

(kan inte kometerna på inlägget ovan men det låter som en mysig kväll!!)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se