Vi går mot Rosa tider

 
 
 
Måndag
 
Bara några dagar kvar av vackra september och oktober står strax för dörren. Oktober innebär ju som vanligt en rosa månad då man kan passa på att tänka på och stödja bröstcancer forskningen!
 
 
Jag och Nikki handlade hem en gäng rosa rosor och gjorde såklart rosa smoothies till mellis idag :)
 
För övrigt en alldeles strålande måndag med en klarblå himmel och utan blåst....
 
 
 
 
 
 
 
Jag har jobbat förmiddag men det gick snabbt idag då jag hade lite annat fix än det vanliga på jobbet. Är så kallad ambassadör för ett nytt projekt och det var en del att ordna med så tiden gick snabbare än vanligt ;)
 
 
 
Hann träffa min mamma en sväng... på Konsum... då dom kom hem igår men hon ska direkt till min älskade mormor.
Hon har blivit väldigt dålig den senaste veckan och allt har gått så fort.... Hon är en gammal människa men det känns ändå jobbigt att hon är dålig och ja .... :(
 
 
 
 
 
 
Jag ska i alla fall slänga på mej träningskläder och sticka iväg på dubbla pass. Spinning och en timmas core, skön start!!
 
Nikki och A är här ute och svingar golfbollar för fullt. Nikki är jätteduktigt!
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se