Det börjar på Sem... & slutar på Ester !

 
 
 
Alltså dagen är redan kommen, så snabbt det gick att "nå fram" dit 2016....
Här snackar vi Semester med stor S, Juni-semester!
 
 
 
 
Jag jobbar fram till 13.30 idag sedan är det snabb reträtt till dagis där jag hämtar Nikki för allra sista gången?! Alltså fatta, nu har hon långt sommarlov och sedan är det skola och fritids för hennes del... bebisen <3
 
Hem och packa bilen full, hämta upp Filippas kompis Vilma och sedan tutar vi och kör ner till Falun. Mina föräldrar är också med i en bil. Vi övernattar där för att sedan åka vidare tidigt i morgon bitti då målet är Göteborg.
Tjejerna har väntat SÅ länge på den dagen för de ska nämligen se Håkan Hellström på Ullevi!
 
Vi andra hänger på Liseberg ;)
 
 
 
Där framåt juni-natten fortsätter vår färd mot final-destination som är Falkenberg! "Päronen" har hyrt ett hus direkt vid Skrea strand och där tänker vi starta vår semester.
Kamera och dator hänger med så ni ska få er dos av Pillan även den kommande veckan ;)
 
 
 
 
 
 
Så i morgon ekar det nog tyst här inne, kolla Instagram då istället! Men söndag hoppas jag att det blir en uppdatering från mej
 
 
//PIllan


Men sååååå skönt med lite semester!!! Njut nu vännen!!

KRAM

Ha em underbar semester!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se