Det går upp, ned och runt, runt, runt...

 
 
 
 
 
Idag har vi haft en riktig heldag på Liseberg! Fast jag nu sitter i sängen så känns det fortfarande som allt liksom guppar lite....
Vi tjejer har åkt allt vad tygen höll så vi är mer än nöjda. A är ingen fantast av karusell-fenomenet utan fick vara väsk-hängare :)
 
 
Det visade sig att Nikki är en riktig tuffing som åkte allt som tillät hennes 120 cm långa kropp! Vet inte hur många gånger vi körde Lisebergsbanan och Flume ride som bägge blev favoriterna!
Jag är mest nöjd att jag fick med mej Filippa på en tur i Balder.... alltså jag skrattade så jag nästan kissade på mej. Filippa däremot skrek så hon knappt hade någon röst kvar! Jag ÄLSKAR verkligen berg-och dalbanor!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska vi hoppa i säng för i morgon väntar en dag på Ullared.... Alltså detta ska bli så kul för jag är den enda i familjen som besökt det tidigare. Filippa och Nikki är i alla fall pepp men frågan är om morfar och A är lika begeistrade...
 
 
 
Åh just ja måste även nämna att det var jag som körde idag... ja alltså bilen...!
Ehh jaha tänker ni, du har väl körkort?! Jo det har jag men det brukar vara begränsat till typ Ånge - Sundsvall tur och retur och trodde då aldrig att jag skulle köra bil i Göteborg ( hallå jag är en lantis) . Men det gick fint då jag hade bästa "co-drivern" A bredvid som stöd ;)
 
Natti natti //PIllan


Åh, så himla kul med Liseberg!! :D

Vad himla skoj! Själv ska vi till Grönalund nästa vecka :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se