Många repriser på dessa dagar, Tack!

 
 
 
 
Yes yes yes, äntligen kom solen över hela landet tror jag minsann!!
 
 
 
 
Som vi har längtat efter en dag i solstolen, i alla fall jag och mini. Här blev det riktigt mycket sol, vattenspridare och kalla drycker igår kan jag lova.
Fingers crossed att högtrycket stannar och att juni blir precis lika härlig som maj månads sista dag!
 
 
När A kom hem blev det middag på altanen, sallad med godaste tonfiskröran KLICK
Åh nu blir det lätta goda middagar framöver, Love It!
Fast jag erkänner direkt att jag avslutade kvällen med något helt annat.... Jag körde nämligen terminens sista aerobics-klass och herrgud som vi svettades... En riktig svett-fest och när jag kom hem och hade duschat mer eller mindre tvingade jag min sambo att åka och köpa en påse ostkrokar...
Min saltnivå  var i botten och jag kunde inte sluta tänka på salta flottiga snacks :/ He he , ingen är perfekt!
 
 
 
 
 
 
 
Coolaste katten i stada!
 
 
 
 
I morse vaknade jag med ett ryck.... Tittade på klockan och tänkte att den är väl runt 06-tiden.... NOPE 04.35! Alltså jag är galet morgonpigg och det där med att ligga och dra sig är inget för mej.
Därför stod jag på min yogamatta stax efter klockan 05 och gjorde solhälsningar för glatta livet!
 
 
Nu är jag redo och säger Välkommen Juni!!
 
 
//PIllan


åå,härliga dagar ni har. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se