S V E R I G E - 6 J U N I

 
 
 
 
 
Idag är jag verkligen tacksam att jag är född i detta underbara land! Speciellt då det visar sig från sin allra bästa sida, klartblå himmel, strålande sol och den blå-gula fanan vajande precis överallt!
 
Att få födas och växa upp i ett land med demokrati och öppenhet är inte alla förunnat och jag hoppas att alla som har den ynnesten verkligen njuter och firar denna dag lite extra.
 
 
 
Vi har gjort det genom att njuta av en del den har att bjuda en riktigt härlig sommardag, bad och d- vitamin i massor :)
 
Lunch och middag under bar himmel och självklart både med sill, färskpotatis och glass i stora lass!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällningen tog vi oss in till Falkenberg och besökte Skrea strand. Vi bor strax utanför i Olofsbo havsbad och får jag säga så är "våran" strand till och med snäppet bättre än just Skrea!
Här ute är det verkligen supermysigt med den rätta semester-lunken och alla hänger runt i slappa badkläder och flip-flops vart än dom går!
 
 
I morgon får vi dock svida om för då sticker vi in till Göteborg för en dag på Liseberg. Vi skippade det i lördags för att även Filippa skulle kunna hänga med för att åka lite karusell. Vi ska även köra Vilma till Landvetter då hon reser hemåt  morgon.
 
 
//PIllan


Vilka härliga bilder!! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se