Törstsläckare

 
 
 
 
 
 
Den här Aloe Vera drycken (i olika smaker) är några av favoriterna i sommarvärmen. Jag dricker dem som dom är men självklart väl kylda.
Aloe Vera drycken har en frisk och god smak och passar lika bra att starta dagen med som till ett lättare mellanmål eller bara för den goda smakens skull. Den innehåller fruktkött från aloe vera platan vilket har en läkande effekt. 
 
Jag använder den även i mina smoothiesar nu när jag vill ha dem lite mer "läskande"
Frusen mango, en banan, aloedrycken, mandelmjölk och mixa,Yummie!
 
 
 
Bara ett litet tips  
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se