Ett fint farväl

 
 
 
En sorglig helg har snart nått sitt slut och jag känner mej lite tom just nu.....
 
 
 
Det blev en väldigt fin begravning för min älskade mormor med otroligt mycket vackra blommor, en fantastisk präst och underbar sång!
Trots detta en tung dag med massor med tårar och till och med vädret var grått med ett stilla regn... Småtjejerna, Nikki, Mira och Ida grät så dom hulkade och det var verkligen en "tagen" församling som sa adjö i fredags....
 
 
 
Jag orkar nog inte dela med mej så mycket av detta mer än att det blev ett värdigt och fint farväl och att våra blommor som Annika (Ånge blommor) gjort var de vackraste jag kan tänka mej! Det såg nästan ut som en vacker spets av vita och ljust gröna växter formade i ett hjärta ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu får vi lära oss att leva med mormor i en annan värld och tänka på henne med alla de ljusa minnen som vi har och som ingen någonsin kan ta ifrån oss!
 
 
Ha en fin söndag
 
 
//PIllan


Vad fint allting är.. Beklagar! Kram

Svar: Tack!
Pernilla/Pillan

Kan inte gå härifrån utan att lämna en kommentar ❤️Stor kram till dig. Tänkte på vädret .När jag begravde min pappa var det spöregn o grått

Svar: Tack❤️
Pernilla/Pillan

Kram 💛

Himla vackert! Beklagar sorgen!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se