Hej höst

 
 
 
Japp då säger jag Välkommen september!
 
 
 
 
Men jag säger det varje år med lite motstånd.... som ni vet vid det här laget är jag en sommar-människa och det sipprar ut små puffar av ångest över att jag måste acceptera att sommaren  nu är förbi!
 
Visst är hösten vacker men ändå liksom....
 
 
 
 
Nu har vi flera roliga grejjer på G i höst och det är alltid trevligt med lite festligheter inplanerade. Dock har jag ju lovat mej själv att leva lite mer i nuet så att njuta av en helt vanlig torsdag på bästa sätt... ska jag ta tag i redan idag!
Jag har nämligen bjudit mina föräldrar på middag och självklart ska jag bjuda på något av det bästa jag vet.... Surströmming!! :)
 
Jag har vilodag från träningen idag vilket också passar bra efter en middag med suring... man rapar inte så gott, ha ha ha!
 
 
 
 
Båda bilderna är från på Pinterest
 
 
 
 
Kolla in den här höstiga drinken
Plommon, Timjan & Prosecco -  ser fantastisk ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
Fin torsdag på er
 
//PIllan
 






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se