Ledig tisdag

 
 
RelaxationTisdag....
 
 
 
 
Hej och god morgon
 
Uppe med Nikki och A som såklart ska på skola och arbete men jag har en ledig tisdag!
Rask prommenad direkt efter att dom lämnat huset och nu en stunds avkoppling innan jag sätter mej i bilen för en dryga timmes körning. Ska åka och hälsa på min fina mormor idag.
 
För cirka ett år sedan meddelade läkaren att nu var hon verkligen inte pigg och vi kallades dit för att träffas, kanske för sista gången...
Men min mormor visade sig vara segare än en fjällbjörk! För under det senaste året har hon piggnat på sig, brutit lårbenshalsen, opererats, flyttat till ett nytt boende och varit på benen och emellanåt riktigt pigg (både i kropp och knopp)
 
Nu har hon tyvärr blivit riktigt trött igen och orkar inte vara vaken några längre stunder... Jag hoppas dock att hon kan prata en liten stund idag och ändå känna närhet då jag hälsar på henne!
 
 
 
 
 
 
 
Hortensian som stått ute hela sommaren börjar sjunga på sista versen men har i alla fall fått flytta in och jag tycker den är vacker då den skiftar i färg!
 
 
 
 
 
Tidningen Mama har hängt med ända sedan Nikki var bebis och dimper fortfarande ner i lådan med jämna mellanrum. Jag gillar att det är lite mer än bara en ren föräldrartidning då dom ofta har riktigt bra recept och modereportage!
 
 
 
 
Kvällen ägnas åter åt träning och ikväll kör vi aerobics igen. Förra veckan var det uppehåll då vi alla instruktörer hade träff och utbildning! Hoppas att gänget är taggade för det är jag!
 
 
 
Ha en solig fin dag
 
//PIllan
 
 


Skönt med en ledig dag och mysigt att besöka mormor. Hortensior är så vackra, fina att torka också. Ha nu en riktigt skön dag. Kramisar Tina

Hoppas din mormor blir piggare. De brukar räcka med att besöka personen så blir dom iaf lite piggare och starkare! Kramar till dig!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se