När det lättar....

 
Varje morgon har jag en ny "tavla" att titta ut på! Nu väntar jag på att dimman lättar och solen kan få värma denna måndag
 
 
 
 
 
God morgon
 
 
Ny vecka och som vanligt startar den med måndag... Jag gillar det, ingen ångest över måndagar! Nåt nytt, nåt spännand och ingen, absolut ingen vet hur denna dag kommer te sig. Man kan bara tro hur den ska bli
 
 
Själv tror jag på först jobb
Kort promenad i solen för att hämta Nikki efter skolan
Vi åker till ICA för att handla, ganska mycket som behöver köpas. Mini kommer även fråga om hon får en glass..
Hemma hotar tvättkorgen att sprängas så det är bara att ladda maskin efter maskin
Tillverka en laddning Granola (tog det sista i morse)
Lite "lek" med Nikki, kanske vi slår några golfbollar eller spelar spel
Middagsmat.... Tror det blir nåt med kyckling
A kommer hem och vi äter tillsammans
Jag drar iväg på spinning och orkar jag stannar jag även på core
Hemma vid 20.00 och Nikki ska i säng, jag tar en dusch
Kvällsfika i soffan, slötittar mellan kanalerna. Har jag tur orkar jag se hela Aktuellt innan ögonen går i kors ;)
God natt
 
Så här tror jag alltså typ att dagen blir i stora drag men jag vet såklart inte säkert!
 
 
 
//PIllan


Det låter som en mysig dag och jag hoppas den blir som planerad :) Här hemma är det vab men förhoppningsvis blir det jobb och dagis imorgon. Väldigt vacker bild på dimman förresten! Nästan så den borde ramas in och hänga på väggen! Kram!

Haha, ändå skönt med rutiner så att säga! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se