Altanen är vit igen.....

 
Precis när man började drömma om ute-träning på altanen igen.....
 
 
 
 
 
Morning
 
Ja precis när tanken slog mej att snart är det dags att börja använda altanen som min plats att träna igen så "kräksnöar" det som om himlen var öppen! Varje år....som en riktigt dålig repris
 
 
Jag är dock ledig idag så strax rullar jag ut mattan för en stunds yoga innan jag tar tag i alla dessa måsten som jag själv skapar. Ja ni vet det ska ju plockas och donas mest vareviga dag (och det är såklart jag själv som bestämmer detta)
 
Ska rensa lite i garderoben och lägga ut lite till försäljning. Det tycker jag är så himla bra. Ofta blir man ju bara lite less på sina kläder (och Nikkis blir urväxta) men det är inge fel i övrigt på dem. Vi har en lokal FB-sida för försäljning och det mesta brukar gå åt direkt. Har många fina blusar och topar som bara hänger och då är det bättre om någon annan kan använda dem ett tag. Nikkis växt-kapasitet törs jag knappt tänka på...herregud vad den tjejen drar iväg?!
 
Hoppas snart att solen och värmen återvänder
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se