Spänning på hög nivå!

 
Ja jag fattar inte hur dom lyckas i bok efter bok men även Kaninjägaren är spännande från första sidan!
 
 
 
 
 
Kan knappt lägga den åt sidan utan vill bara läsa mer och mer...men samtidigt vill jag ju inte att den ska ta slut?! Så här har det varit med Keplers alla böcker i serien om Joona Linna, jag i princip sträckläser dem och sedan är det bara en lång väntan tills nästa bok släpps!
 
 
 
Joona Linna har suttit två år på den slutna anstalten Kumla när han förs till ett hemligt möte. Polisen behöver hans hjälp för att stoppa den gåtfulle mördaren som går under namnet Kaninjägaren.
Den enda länken mellan offren är att de alla hör ett barn läsa upp en ramsa om kaniner innan mördaren kommer.
Ödets tärningskast placerar överraskande tevekocken Rex Müller mitt i händelsernas centrum. För första gången ska han ta hand om sin son Sammy. Men istället för tre lugna veckor blir det en fruktansvärd kamp på liv och död.
Joona Linna och Saga Bauer är tvungna att börja samarbeta i hemlighet för att stoppa Kaninjägaren innan det är försent.
 
 
 
 
 
 
Att få sätta sig med några knäckemackor med ägg-smör och ett uppskivat päron och bara läsa blad efter blad mellan tuggorna.... Fast ibland är ju Keplers böcker riktigt brutala, på gränsen till vad man klarar av att läsa om tortyr av den mänskliga kroppen! Men ändå.... det går inte att sluta läsa
 
 
 
Ja har ni aldrig läst Kepler så är det hög tid men börja då gärna från början så du får serien och karaktärerna i rätt ordning. Min absoluta favorit är Sandmannen, efter den hade man nog inga naglar kvar :/
 
 
 
 
Ha en skön onsdagskväll
 
//PIllan


Jag fick låna den boken av syrran idag. Jag har bara läst Sandmannen förut. Hon sa att den var bra, men inte riktigt lika bra som hans andra böcker. Det ska bli roligt att lösa den dock.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se