Jahapp sjukstuga....& ett tips

 
 
 
 
 
 
Tipset kommer direkt levererat idag nämligen de nya pjucksen på mina fötter. Snygga, klassiska och för en riktigt billig peng hos HM. De hade förresten många snygga boots just nu så spana in om du är på jakt! 
 
 
 
 
 
Ja när jag jobbade kväll igår så fick jag ett mess från A att Nikki sovit hela kvällen, hostade och var varm.... Så inatt vaknade hon för hostan väckte henne, hon kom över till oss, kändes som en kamin....skulle äta....ville dricka, äta banan....ja allt möjligt så när min klocka ringde strax före 05 trodde jag att jag skulle svimma av trötthet!
Men jag släpade mej iväg för jobb och nu är jag hemma hos mini igen. Hon hostar fortfarande illa och har lite feber men sitter uppe och tittar på tv:n!
 
Jäkla baciller....trodde vi peppar peppar klarat oss med den lite mildare förkylningen som vi alla hade för några veckor sedan....men icke!
 
 
 
 
Nu blir det vila och mys här
 
//PIllan
 


Krya på er.

Svar: Tack💗
Pernilla/Pillan

Snygg outfite! Var kommer denna svarta kofta ifrån?

Svar: Tack!
Det är en gammal poncho som jag tror jag köpt på Tradera🙂
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se