Nu är den här!

fall is such a beautiful time of year!! Thats why we chose to get married in October
 
 
 
 
 
 
Jag har inte riktigt hunnit reflektera över datum, dagar och månad....självklart vet jag att det är september och skolorna är igång men min hjärna har inte helt tagit in detta....förrän idag!
 
 
 
 
Jag var ute på en prommenad under förmiddagen. Dugg-regnet slog mej i ansiktet, alla träd, buskar och blommor börjar helt klart ändra färgskalan och molnen låg som ett tjockt täcke precis ovanför trädtopparna. Kändes som allt var sömnigt, naturen liksom förbereder sig för en lång vinterdvala!
Hösten är här nu!
 
Minns september i fjol som en enda lång solig, barbent härlig historia men det här året alltså, alla fel när det kommer till sol både på sommar och "britt-sommar"!
 
 
 
Nåväl prommenaderna är ändå härliga trots duggregn då luften är mycket friskare och jag känner mej så mycket piggare än jag kanske borde.
Förkylningen har fortfarande en liten tagg i sidan men jag tror den börjar ge vika!
 
 
 
 
Sweet and salty, veggie halloumi and squash saves the day for a quick dinner.
 
 
 
 
Såg inte detta hur gott ut som helst!!
 
Halloumi och pumpa, fina kryddor och olivolja, måste göra en copycat på denna i veckan!
 
 
 
 
 
 
Pinterest↠ @annalaneee ♡
 
Alla bilder Pinterest
 
 
 
Dags att rota fram kängor och stickade tröjor, snyggt och bekvämt!
 
 
 
 
 
 
 
//PIllan


Ja men ingen brittsommar här inte:) minns förra året vi badade kring 23 september :) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se