Adventsveckan är här!

 
Bild. Pinterest
 
 
 
 
Wiiihooo nu är den äntligen kommen, adventsveckan
 
Nu kan man börja pynta och få till den där mysiga känslan med stjärnor och ljusslingor. Hyacinter överallt (älskar denna doft) glögg puttrande på spisen och starta upp konsumtionen av julmust, rödbetssallad och Bing Crosby på hög volym!
 
 
Älskar advent och alla dagar fram till jul, DET är den absolut bästa tiden. Själva julen är inte kronan på verket enligt mej.... 
 
Nä nu ska jag verkligen försöka leva i nuet och njuta varje dag! Ikväll går startskottet som varje år är det traditionsenliga pysslet i Annikas blomsteraffär.
 
Kameran förljer såklart med
 
 
 
//PIllan
 
 
 
 
 
 
 


Samma här, har väntat på adventstiden. Är så envis att jag börjar använd adventsljusstakar, stjärnor och annat först till advent.
Så nu är det dags, har börjat plocka fram grejerna nu och måste se om något ska kompletteras. Älskar den här tiden.

Svar: 😃👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se