Skön Grön Söndagssmoothie

 
 
 
God morgon vänner!
 
 
 
Ser ut att bli en helt fantastisk söndag. Det är alldeles frostigt ute med några minusgrader och solen är på väg upp. Himlen var nyss helt rosa och jag känner att jag bara måste ge mej ut på en prommenad! Bara kaffet är urdrucket slänger jag på mej varma kläder och går ut
 
 
 
När jag klev upp utspelade sig ett litet drama här utanför.... fick magont där en stund för räven hade givit sig ut på den löv-tunna isen!!
Herregud, hjärtat i halsgropen men som tur var kom han in på fast mark igen.
 
Tänk om jag sett hen trilla i...vad skulle jag ha kunnat göra...bara stått och tittat på när han förtvivlat kämpat?!
Nej fy alltså
 
 
 
 
 
Denna morgon dricker jag en riktig supersmoothie, underbart god och proppad med nyttigheter!
 
 
Banan, mango, ingefära, mandarin, spenat och havredryck
 
Mums!
 
 
 
 
 
 
Vi hade gäster här på en liten italiensk afton igår och det blev ganska sent....ska tipsa er om ett rött vin i senare inlägg!
Spontant och supertrevligt med massor med skratt, visst är det härligt med goda vänner!
 
Men trots den sena timmen var jag tvungen att kliva upp tidigt då Nikki skulle åka iväg och titta på hopp-tävling! Hon är verkligen häst-galen den ungen alltså....
 
 
 
Men nu har jag kaffet i magen och ska som sagt ta en riktigt uppiggande tur runt min lilla by!
 
 
Skön söndag
 
//PIllan


Mums! Har du testat att ha avokado i smoothie? Så gott :)

Svar: Ja det är oxå toppen! Blir väldigt mättande och ” len”👍🏼
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se