Hej då sommaren

 
 
Sista augusti
 
Ingen idé att försöka förneka längre, hösten gör sig redo för entré!
 
 
 
Jag var uppe tidigt och bakade scones till frukost. Inget jag gör ofta men blev så sugen på detta. Mycket extrasaltat smör på och hushållsost.....mmmm mums filibabba!
 
 
Sedan har jag ägnat hela förmiddagen åt att städa.
Det har plockats, dammats, bytts kuddfodral, dammsugits, skurat jag allt verkligen...
Känner mej lite matt men fortsatte att koka ingefärs-shotar och nu puttar en stor kastrull med linssoppa på spisen!
 
Effektiv är mitt andra namn idag!
 
 
 
 
 
 
Har några små "surdegar" kvar innan jag är nöjd och då menar jag inte deg man bakar utan små ställen jag måste få ordning på!
Någon byrå-låda, nån korg med tusen olika småsaker som ingen vet vad den innehåller etc
 
Så skönt när man fått bort dessa!
 
 
 
 
Ikväll blir det en sväng i gymmet och sedan är jag redo för september!! Come on bara
 
 
//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se