Nya golfkläder, på rea

 
 
 
 
 
Blev så glad då jag upptäckte att Rönisch hade upp till 50% på sina golfkläder. Det är ju ganska dyra kläder och att fynda med sådan procent gör inte direkt ont!
 
 
 
Jag har massor med kläder från just Rönisch både till golf och annan träning och de håller verkligen hög kvalitet och funktion dessutom är ju märket svenskt och av kvinnor, top notch!
Klicka här för att se utbudet
 
 
 
 
Jag har i alla fall köpt ett vitt kit som förmodligen kanske får vila till nästa vår... vi får väl se hur vädret ter sig i september... Men vitt är så fräscht och snyggt
 
 
 
 
 
Långa byxor och ärmlös pike´
 
 
 
Byxorna är verkligen toppen med detaljer som lite blankt typ sidentyg på fick-locken, alltid en markör som man lätt kan använda vid puttning, sitter både på deras kjolar, byxor och shorts!
Ingen knapp eller dragkedja utan bara att dra på byxorna och dom sitter perfekt!
 
Jag har stl 38 i dessa
 
 
 
 
 
 
 
 
Sådana ärmlösa toppar är mina favoriter när det är varm ute.
Inget som tar emot utan fritt spelrum för armarna!
 
Har stl M i denna
 
 
 
 
 
 
Som sagt inga knappar eller gylf, gillar dessa så mycket!
 
 
 
Idag är det fredag hörrni och jag är långledig ända tills måndag! Ja denna veckan har jag bara jobbar tis, ons och tors....så skulle väl alla veckor vara, eller hur?!
 
Startade min morgon med en runda i gymmet och sedan bara lite hemmasysllor innan jag ska iväg och hämta Nikki som slutar kl 13 idag.
Blir myskväll och uppladdning för match i morgon!
 
 
 
 
ha de s bra
 
//PIllan


hot stuff, verkligen! Och det är så snyggt med vitt. Jag spiller om jag så mycket som tittar åt något som går att spilla... men å andra sidan kanske man inte käkar frukost i golfkitet heller...

Svar: Nä det är ju det där med vitt och fläckar... ;)
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se