Stök med datorn

(null)


Hej på er

Så länge sedan sist... Sorry!
Jag skyller på min dator som är segare än sirap och att få till ett blogginlägg tar timmar?!
Så därför kikar jag in med ett inlägg från mobilen, något som jag annars undviker.

Helgen gick i golfens tecken toppad med festligheter!
 Vi spelade en tvåmanna greensome och lyckades med en fjärde plats trots två bedrövliga hål... 
Prisutdelning och middag hölls på Storhogna högfjällshotell och sedan fortsatte festen i vår stuga. Kan lova att det inte blev många knop i söndags!
Nä nu börjar " mitt nya liv" ! 
Måndag och nystart förhoppningsvis även en ny dator asap 

// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se