Rostigt från London

 
 
 
 
 
Japp det var den helgen.....
 
 
 
Den swischade som vanligt fort förbi och fick dessutom hjälp av vindarna... Jamen gårdagen var väl ett totalt fiasko rent vädermässigt?! Nä hejja lördagens härliga soliga dag, den minns vi istället.
 
 
 
 
 
Idag är det Nikki som modellar här i bloggen :)
 
 
Mormor har varit i London och shoppat och det ville mini såklart visa upp.
Byxor och finstickad magtröja (viktigt ) i en fin lite rostig färg. En färg som enligt mormor fanns överallt i den brittiska huvudstaden!
Tror inte jag har ett enda plagg i just den färgen....så omodern ;)
 
 
 
Nikki blev i alla fall jättefin i det här setet!
 
 
 
 
 
 
 
En matchande tischa med 3D-bokstäver
 
Bli väl handtvätt på denna..... Bara det inte kommer någon stor fläck på bara!
 
 
 
 
 
För övrigt har den här tjejen nedräkning till sportlovet!
 
 
Men vi norrlänningar får ju vänta i två veckor till innan det är dags. V 10 har vi alltid vårat lov
Då ska mini till fjällen med A för skidåkning och i slutet av veckan tar jag och Nikki tåget till Stockholm för Mello-finalen! Det ser vi båda såklart fram emot
 
 
 
 
Ha en bra start
 
//PIllan


Vilken fin outfit :-)

Svar: Ja visst är det☺️
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se