Tilda 6 år

 


I fredags var det äntligen dags att fira Tilda! Hon fyllde nämligen 6 år redan i mitten av oktober men pga förkylningar så har kalaset blivit uppskjutet två gånger....



Men nu var det dags!
 Till historien hör också att jag i början av september bestämde mej för socker-och snacks-stopp fram till 30/11 Men med undantag Tildas kalas... för detta vill man inte missa.
Kan däremot berätta att mitt sug efter godsaker är som bortblåst! 
Alltså jag är ju ingen sockerråtta men inte ens chips har kommit på tanken?! Otroligt hur enkelt det är att åtgärda sockerbegäret. Det är egentligen bara första veckan man tänker på det.


 

Nåväl nu till kalasandet!

Ja ni ser ju själva, jag känner ingen som är så duktig på bakning som Kamilla och här finns massor att välja på! 
Hon hade dessutom gjort små bitar så man kunde prova många sorter! Fick nog i mej iaf fem olika

Tårtan var beställd av en superduktig tjej som heter Caroline. Visst är den magisk?!


 
Födelsedagsbarnet var nöjd och öppnade paket för fulla muggar


 
Spritsningen!!!


 

Nikki hjälper Tilda med alla paket!

Annars är min allhelgonahelg mest fylld med jobb... men vi var en sväng på kyrkogården och tittade på alla vackra ljus under lördags kvällen. En fin högtid


Nu november 

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se