En vår i mint

 
 
 
 
Torsdag och vintern kom tillbaka.....
Precis när man börjat njuta och nästan vänja sig vid lite ljumma vindar och sol igen!
Men men förhoppningsvis kommer värmen åter (gärna snabbt)
 
 
 
 
Har sett att pasteller gör stark comeback i vår och Nikki är inte sen att haka på trenden!
 
Den snygga skjort-jackan har hon fått av Filippa och den kommer från Zara Kids.
Till den matchar hon sin nya Kånken från Fjällräven helt perfekt!
Nikki passar bra i milda pasteller så detta blev en hit!
 
 
 
Hennes storasyster däremot har aldrig varit något för just milda ljusa färger...
När hon var liten var det knalliga toner med orange, turkost och lila som gällde.
 
Filippa passar dessutom väldigt bra i just starkare färger... kanske man omedvetet dras till det man passar i ?!
 
 
 
 
 
Härligt att Kånken är "stort" bland kidsen igen, det är ju en riktig klassiker och det är kul att dom görs i så många färger numera.
Nikki har sedan tidigare en himmelsblå och en gul
 
 
 
Jag minns att jag hade en röd som jag bar med mej i skogen när jag skulle på Mulle-skolan!
 
 
 
 
Skjortan går att använda som en lite tunnare vår-jacka men kanske inte de kommande dagarna då.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag jobbar jag eftermiddag så jag har hunnit med både gym och lite för-sådd av uteväxter till morgonen!
Brukar inte så blommor men i år slog jag till med luktärtor.
Hoppas det blir något för jag älskar verkligen att gå runt och lukta på sådana en ljum sommarkväll. Vilken målbild!!
 
 
 
 
Ha en toppentorsdag nu
 
//PIllan


Fint med pastell färger!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se