Firat Filippa

 

Inte så ofta man får till en bild på oss alla tre men igår när vi uppvaktade Filippa passade jag på! Lite roligt också att ha foton på oss från bemärkelsedagar!


Filippa hade bakat så mycket gott och vi blev fint omhändertagna. Hon hade haft gäster under dagen på olika tider och vi var sist ut.
Hon var helt slut av allt kaffe-drickande och stupade nog i säng då vi gick!

Vi uppvaktade med mycket bra att ha saker till hemmet och lite skönhetsvård och en snygg kavaj.



 

Mina fina tjejer...!


 
Den där bruna tårtan var chockadbotten med kaffe-pannacotta på toppen, mmm!

Marängtårta med blåbär och passionsfrukt föll Nikki i smaken.

Nu ska jag ta ett sockerstopp igen för det gick ju alldeles utmärkt i höstas!


 

Ikväll blir det en lång promenad för min del, ska bli skönt efter två stillasittande dagar!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se