Söndag kväll

 

Nu har A och Nikki kommit hem från fjällen och vi laddar för finalen i handbollen. 
Över 20 år sedan Sverige vann så vi får hoppas och hålla tummen nu!

Mycket sport på tv har det blivit i helgen med Vinterstudion. Gillar skarpt
Mysigt med en kopp kaffe och eld i kakelugnen för här har vi haft en iskall helg
- 25 på mornarna...!


I fredags sov Filippa över och vi hade mys med På Spåret. 
Sedan lördag morgon drog vi till gymmet.
 Jag testade biceps och axlar och det funkade fint! 
Har ju vilat överkroppen i tre veckor nu. Men bröst och rygg väntar jag lite till innan jag kör 




 
I morgon är det 1 februari vilket känns skönt. Januari är ingen favorit för mej

Längtar efter varmare soliga dagar med takdropp! Snart så

//PIllan


Fina blommor och fin blogg

Svar: Tack😊
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se