Välkommen 2021

(null)


Ja nu har vi välkomnat 2021 och hoppas att det blir lite mer fritt och friskt i världen!


Vår afton började med pulkaåkning och korvgrillning tillsammans med några av Nikkis vänner. Snön kom lägligt så det var vitt och fint.

Sedan var det bara vi i lilla familjen här hemma. Filippa firade med några kompisar.
Vi lagade mat i lugn och ro och efter huvudrätten var vi så mätta så då gick vi ut igen och skottade lite. Snön vräkte nämligen med...
Efter detta var vi redo för monopol och efterrätt!


Jag och Nikki var upp till tolvslaget medan A då redan gått och lagt sig...;)

En lite annorlunda men skön start på ett nytt år!

//PIllan


Gud vad fint!! 🤩

Svar: Tack
Pernilla/Pillan

Så mysigt med pulkaåkning. Det började snöa här hos mig ikväll och det gjorde mig bara så lycklig! Jag hoppas också på ett mer fritt år. Men vågar inte hoppas på något än.

Svar: Nä precis man vågar inte ha för höga förväntningar på 2021....
God fortsättning!
Pernilla/Pillan





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se