Kvällsmys med älsklingar

 

Igår kväll kom Filippa förbi en sväng. Mysigt att ha båda tjejerna hemma


Jag hade gjort en ananaspaj till fikat och det är ju verkligen SÅ gott med lite vaniljglass!
Tror nästan det är godaste pajen...

Filippa har tyvärr inte fått tillbaka sin smak efter covid som hon drabbades av för några veckor sedan... hon och hennes pappa har varit sjuka. 
Vi hade inte träffats på ett tag då dom fick det så " peppar peppar " klarade vi oss!

Usch det verkar vara riktigt jobbigt för vissa och det här med smaken är ju så trist


 


Idag har vi riktigt blåsväder så jag var uppe tidigt för att gymma, ingen promenad idag lockar!
Hoppas blåsten ger med sig för huu, trodde taket skulle lyfta under natten!


Skön söndag

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se