Spanien

(null)



Efter tre års väntan kom vi äntligen iväg till Alicante för en veckas golf, sol och pool!

Vi bjöd med våra godaste vänner Carina och Nicke då dom båda fyllt/fyller jämna år!



Vi bodde som tidigare år på El plantio, ett golfhotell med banan direkt utanför dörren. Stora lägenheter med alla faciliteter plus stor balkong och takterrass.


Otroligt lugnt och skönt, inget stim och stoj utan när man ligger vid poolen är det bara fågelkvitter som underhåller!



(null)


Här på berget som ligger precis vid hotellet och ni ser både det och en del av golfbanan nedanför 


(null)

(null)

På Arlanda innann take off


(null)

Ett par kvällar var vi inne i Alicante och åt gott och strosade runt. Mycket folk i farten, väldigt trevligt!
Endast i taxin krävs munskydd 

Vi golfade varje dag och det vara som vanligt blanda och ge… men efter veckan hade jag ändå sänkt mitt hcp!

Vi kom hem i tisdags och jag har semester även denna veckan.
 Ägnar tiden åt städ, tvätt och gym - favoriter 

// PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se