Morgonsurprise

God morgon
Jag har varit och avverkat en timmas träningspass och när jag kom hem hängde det en påse på dörren... Mamma som varit på en Stockholmstrip hade köpt med sig en present till mig! Två härliga mamma-toppar från HM. Så snällt!! Men den vita måste jag byta för den var lite för stor. Jag fixar det på fredag då jag och Filippa ska ta en shoppingeftermiddag inne i Sundvall.
Idag jobbar jag eftermiddag så jag hinner plocka här hemma en stund innan det är dags att bege sig.

Hoppas på en trevlig tisdag, Ha d bäst /Pillan


Sv: Haha joodå,är lika rädd för att spy än!! Men konstigt nog inte rädd att smittas av hunden..hmm..hur det nu kan komma sig. Kul att du har en blogg,det visste jag inte! Och btw,nu är det till 100% säkert att det är farligt för hälsan att träna. Körde ett 2,5 timmars badmintonpass igår som slutade med att min ena axel for ur led..haha..har hänt en gång förut och vad gjorde jag då? Jo, sportade! Den gången var det volleyboll som stod på schemat. Skulle jag prova på t.ex step up (eller vad det nu heter) kan du ge dej fan på att jag skulle kliva snett av brädan och bryta foten.. ;) Ha en bra dag! Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se