Små Kräftor



Små kräft-tjejer! Edit och Nikki



Det skiljer bara tre dagar mellan oss! Kolla in Edits hår en riktig liten trollunge;)



 Jenny och jag med våra minstingar

Igår kom min "vinklubbskompis" Jenny hit med lilla Edit som föddes 3 dagar före Nikki.
Så roligt att ses:)
Det som är så härligt är att Jenny även har två stora barn, varav Hugo och Filippa är lika gamla(11 år) går i samma klass och umgås även på fritiden. Roligt att se hur det blir med dessa småtjejer;)

Vi brukar alltid prata i vinklubben om vem som ska få nästa barn osv... Men jag som alltid sagt att jag bara ska ha ett barn brukar inte vara uppe i diskussionen. Så det blev en riktig överraskning när vi båda skulle få barn och samtidigt nästan! Men nu tror jag alla 9 "vinisar" har ynglat av sig nog...eller??

Apropå överskriften så gäller det inte bara dessa små tjejers stjärntecken utan svärföräldrarna hade med sig kräftor igår när dom tittade förbi så i kväll ska vi ha en mini-skiva, gud så gott det ska bli!

Ha d/PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se