Ännu ett träningsläger





Vi packar in oss i bilen och styr mot fjällvärlden idag igen!

Fredag och packning pågår.
Det är dags för ett träningsläger för Filippa igen, den här gången i Vemdalen. Vi ska dock bo i våran stuga och bara ansluta på kvällen för ett gemensamt julbord. Längtar för det brukar vara toppengott!

Varken jag eller A ska åka nåt i helgen utan det blir istället ett besök hos min moster under tiden som Fillan tränar. Ska lämna lite julklappar eftersom vi ska fira på olika håll iår.
Annars gillar jag jularna hos min mormor mest då vi är alla mostrar och kusiner tillsammans. Så har vi firat ända sedan jag var liten. Men nu när vi kusiner har blivit äldre och skaffat egna familjer så blir det inte varje år som vi kan fira ilag.
Jag hade hoppats att min mormor skulle komma till oss iår men så blir det tydligen inte:(

Vi hörs under helgen//PIllan


Ooooo vilka underbara vinterbilder! Filippa måste vara grym på skidor!

Kram L





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se