Sömnlös..



Min älskade lilla skrutta *puss*

Här sitter en trött mamma med ett värkande huvud... Nikki har sovit så dåligt senaste tiden. Hon vaknar och man märker att hon har ont i magen för hela kroppen blir som en spänd fjäder. Dagtid har hon inga problem med detta..? Försöker vyssja och lugna men det slutar alltid med att jag ammar som tröst!
Vet att detta säkert bara förvärrar för lilla magen som blir proppad men mitt i natten är inte tålamodet det bästa:(
Funderar på att köpa "magdroppar" och prova ge henne, någon som har erfarenhet??

//PIllan


Stackare!!!! Jag körde med minifoam droppar på mina barn när dom var små. Det hjälpte. Lilltjejen var kass i magen för en tid sen och då provade jag semperdroppar! Super!

Lycka till!

Hej Pernilla!

Alvin hade precis samma problem i flera nätter ända till jag bytte från havregröt till risgröt. Nu har han inte alls varit orolig på natten..

Japp, det minns man allt. Men prova med massage! Det är toppen för lilla magen. Såna runda cirklar liksom över magen.

Huga.. hoppas det går över snart, för er bådas skull.

Julekram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se