Äta bör man...





Från mamsen behöver man inte gå hungrig... Rostbiff, potatissallad, flera olika pajer med röror och sallader!

Det serverades som vanligt mycket smaskigt hemma hos mina föräldrar igår.
Vi premiärkörde vagnen dit. Dom bor inte speciellt långt bort typ 400 meter.... Men Nikki var helnöjd och sov som en prinsessa i flera timmar. Varmt var det också i luften så det blev en helskön eftermiddag!

Jag minns när jag fått Filippa så var jag rätt så nojig över vad jag kunde äta så inte hon skulle känna av det!
Åt mest potatis, fisk, pasta ja typ "milda" rätter.
Nu känner jag bara att nä det är bättre att prova sig fram och se...
Som igår hos mamma så fick vi limemarinerade jordgubbar med grädde, vem kan motstå det?? Jag åt inte så många kanske 4 st och jag har inte märkt något under denna dag. Kan det bero på att jag vräkte i mig jordgubbar när hon låg i magen? Eller är det bara så att hon inte är känslig mot just detta, nån som vet?

Ha en skön kväll/PIllan


Så gott och härligt att bli bjuden på mat :-)

Hur går det annars med lillan?



Många kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se